زنانِ یک فیلم زنانه | مروری بر شخصیت‌های زن در سریال «در انتهای شب» مستند «دوئل» روایتی از مسیر پر پیچ و خم علیرضا حیدری + زمان پخش همه چیز درباره حواشی و فعالیت‌های عجیب «بنیامین بهادری» حضور ۴۰ بازیگر خارجی در فصل دوم «سلمان فارسی» اکران مجدد «آمِلی پولن» برای گردشگران المپیک «پیانو» در راه ایتالیا مدرسه‌ای به وسعت ایران با «میم مثل معلم» از شبکه دو سیما اقتصاد بی‌رنگ هنر | جای خالی حراج‌های هنری در گالری‌های مشهد نقد قطعه «جوکر» از امیر عظیمی و حمید صفت + زمان پخش تئاتر «شابلون» از امروز به روی صحنه می‌رود (۲ مرداد ۱۴۰۳) صحبت‌های وزیر ارشاد درباره معیار‌های تلویزیون، سینما و شبکه نمایش‌خانگی جدایی «قنبر از صنم» هم به داد گیشه نرسید | نگاهی به فروش سینما‌های استان در اولین ماه تابستان هشت بذر برای کاشتن یک درخت اعلام فهرست فیلم جشنواره تورنتو جزئیات مراسم یادبود سومین روز درگذشت «سعید راد» ماجرای زنی که سوژه پادکست جنایی شد! مجموعه شعر «تو و من و شب» را بخوانید «حبس مجرد» در جمع هشت فیلم پرفروش داستانی «هنر و تجربه»
سرخط خبرها

اعتکاف دهه هشتادی‌ها در دانشگاه فردوسی مشهد | مشق مومنانه

  • کد خبر: ۱۵۹۹۸۸
  • ۳۱ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۵
اعتکاف دهه هشتادی‌ها در دانشگاه فردوسی مشهد | مشق مومنانه
دانشگاه فردوسی مشهد میزبان ۴۰۰ دانش آموز است که برای برگزاری مراسم اعتکاف در مسجد الزهرا (س) دانشگاه حضور یافته اند.

به گزارش شهرآرانیوز، مراسمی که طلاب علوم دینی مجموعه فرهنگی تربیتی «سابقون» به عنوان برگزارکنندگان مراسم اعتکاف، تلاش کرده اند در کنار توجه به اقتضائات و شور و نشاط دانش آموزان، فضایی معنوی را برای استفاده هر چه بهتر از روزهای ماه رمضان برای آنها فراهم آورند و خاطره ای معنوی را برای سالهای آینده زندگی آنها رقم بزنند. محوریت برنامه های فرهنگی تربیتی این مراسم، حضور برخی از سخنرانان است که با توجه به توانمندی های خود در زمینه ارتباط با نسل نوجوان و درک صحیح از نیازهای آنان، تلاش می کنند ملزومات دینی و آنچه را که نیاز است یک نوجوان دهه هشتادی درباره آن بداند را به آنها یادآوری می کنند.

حضور افرادی نظیر حجج اسلام نظافت، ابویسانی، راجی، داودی نژاد و ... توانسته است به خوبی این هدف را برآورده کند. از سوی دیگر، سخنرانان دیگری از جمله سردار احمدیان، حاج حسین یکتا و ... نیز در این مراسم حاضر شدند و با بیان نکاتی درباره مسائل روز و تحولاتی که در زمینه های سیاسی، فرهنگی و اجتماعی در جریان است، برخی از پرسش های دانش آموزان را پسخگو باشند.

علاوه بر برنامه های سخنرانی و پرسش و پاسخ، سرگرمی های متفاوتی نیز در کنار این مراسم پیش بینی شده است تا فضای معنوی، خالی از شور و نشاط دوران نوجوانی نباشد. در کنار این برنامه ها، مسئولان دانشگاه فردوسی و از جمله دکتر «احد ضابط» رئیس دانشگاه فردوسی هم در جمع این دانش آموزان حاضر شدند تا علاوه بر به جا آوردن رسم میزبانی، نکاتی را نیز به دانش آموزانی که قرار است در آینده ای نزدیک بر صندلی های همین دانشگاه تکیه بزنند را یادآوری کنند.

دکتر ضابط اعتقاد دارد که برگزاری اینگونه مراسم در فضای دانشگاه، موجب می شود تا مقدمات حضور آنها در دانشگاه ها با یک فضای معنوی پیوند داشته باشد و همین خاطره خوب معنوی، در ادامه مسیر تحصیل آنها در دانشگاه نیز موثر خواهد بود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->